woensdag 27 januari 2016

Geen gezeur aan mijn deur

Koop nu en bespaar geld vandaag. Profiteer van deze aanbieding! Ruime zorgkeuze, Scherpe premie. Je nieuwe zorgverzekeraar zegt je huidige zorgpolis op. Nog maar dagen om over te stappen.


Altijd korting op je basisverzekering.

Alle kastdeuren vind je op beslist. Bestel simpel en snel kastonderdelen. Bekijk het bord geen gezeur aan mijn deur van benniehekking op Pinterest.


Bekijk meer ideeën over Deuren , Ramen zemen en Weggeven. Wij hopen dat ook u meedoet met deze gedragscode voor het deurbel beleid en een sticker aanschaft. Dan heeft u, net als wij, geen last meer van ongewenst aanbellen. Vreem elke week zien ze het briefje op mijn deur maar als ze geld willen kunnen ze het plots niet meer lezen.


Helaas is er geen sticker met lootjes en krantenjongens dus dat moet ik er zelf nog even onder plakken. Voordat ik een briefje op mijn deur had werd er zowat keer per dag aangebeld.

Nu nog maar een hele enkele keer. Aan mijn deur GEEN GELEUR! Hoe herkenbaar: Je zit net op de bank met je bord op schoot klaar om je favoriete programma te kijken, en dan staat er iemand voor de deur die weer wat van je wil.


GEEN collecte en GEEN verkoop aan de deur - Creabron nee dank u! Geen gezeur meer aan de deur , nooit meer onnodig wachten op een koper die vervolgens niet komt opdagen, nooit meer al die mailtjes beantwoorden en nooit meer het gevoel hebben dat u uw product te goedkoop van de hand heeft gedaan. MarcBrandPlaats zorgt ervoor dat het maximale uit de verkoop van uw product wordt gehaald. De postbode belde van de week aan met de vraag waar ik deze sticker vandaan had. Hij vertelde dat hij de sticker nog nooit had gezien en vele van jullie denk ik ook niet, vandaar even deze tip. Geef dan aan dat u de sticker wilt aanpassen en vermeld de kleur in het aanpassing en opmerkingenveld.


Deze sticker kan natuurlijk ook op alle andere oppervlaktes geplakt worden. Meest gestelde vragen (Vóór contact op te nemen) Plakgereedschap. Maar wie de hand schudt, kan niet het volgende moment de deur dichtsmijten.


Ongeschreven sociale regels staan dat in de weg. Dat is precies de reden waarom de verkoper deze methode kiest. Wie geen tijd aan colportage wil verspillen, doet er dus goed aan de uitgestoken hand te negeren en zelf het initiatief te nemen. De stickers zijn verkrijgbaar in zwarte of transparante versie.


Je kunt bijvoorbeeld ook aangeven dat je geen collectes, verkopers of geloofsovertuigers aan de deur wenst door een sticker op het deurkozijn te plakken. Dit is een gearchiveerd item.

Roep een halt toe aan de deurbelterreur. Veel mensen vinden het geen probleem als er aangebeld wordt voor een collecte. Pas goed op als je schijt, want in deze wc zit een geit Die allebei je ballen eraf bijt Maar de geit heeft mij niet gebeten, want ik heb heel zijn kop vol gescheten. Wat is uw reactie op de conclusie dat 6procent van de Nederlanders zich kan vinden in het instellen van een Bel-niet- aan register? Ik kan begrijpen dat er consumenten zijn die het vervelend vinden als er commerciële verkopers of vertegenwoordigers van goede doelen aan de deur hun diensten of producten aanbieden.


Eigenlijk krijg ik geen gegevens van je te zien waar ik iets mee kan of zou willen maar in het kader van de AVG, doe ik even mee. Reacties: Ik zou het liefst mensen gewoon willen laten reageren maar helaas heb ik dan een halve dagtaak aan spam verwijderen. Daarom heb ik maar de optie aanmelden aan moeten zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts