dinsdag 23 februari 2016

Gehaakt krukje

Koop nu krukjes voor uw huis. Vind de nieuwste collectie. Geen verzendkosten vanaf €100. Alles weer zo goed als vroeger. Bestel Krukjes online bij Leen Bakker.


Altijd een verrassend aanbod meubels en accessoires.

Bezorging waar en wanneer je wilt. De grootste collectie krukken. Bekijk aanbiedingen en bestel direct online! Je zocht naar: gehaakt krukje ! Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd zijn. Het maakt niet uit waar je naar zoekt of waar op de wereld je woont, ons wereldwijde platform vol verkopers kan je helpen met het vinden van unieke en betaalbare opties.


Laten we aan de slag gaan! Het dier wordt als een hoes om de kruk gemaakt.

Op die manier kan de hoes gewisseld of gewassen worden. Zowel de boeken, het haakkatoen als de krukjes om te omhaken zijn verkrijgbaar in deze webshop. Ik heb krukje gehaakt voor mijn dochter. Dan ga ik ook nog de poef haken.


Nog bedankt voor het patroon. Het stond al een hele tijd op mijn to do list: een gehaakt krukhoesje naar het patroon van Jip by Jan. Per toeval vond ik vorig jaar een krukje bij de Action voor €- met het perfecte formaat.


En ik kom eigenlijk nooit bij de Action, dus kun je nagaan wat een geluk ik had). Klein krukje , poes, gehaakt , oranje. Wie maken wij blij met dit oranje krukje. Staat bij ons enkel op zolder.


Wellicht maken we een ander er blij mee. Ik maakte het vierkante krukje eerst, maar ik wilde ook heel graag een rechthoekig exemplaar. Ik had natuurlijk links en rechts kunnen gaan, maar dat vond ik te gewoon.


Dank je wel voor het patroon, ik ben meteen aan de slag gegaan met een hoesje voor het Ikea krukje van mijn dochter. Het is erg leuk geworden, kom je even kijken bij mij dan kun je zien hoe mijn krukje er uit ziet:) Groetjes, Lineke. Mooie producten met aantrekkelijke prijzen en gratis verzending!


Ontdek ons unieke assortiment krukken.

Vandaag bestel morgen in huis! Maak van jouw huis jouw thuis. Vergelijk prijzen en koop direct! Bij Cafedeco vind je alle ingrediënten om jouw huis tot een thuis te maken.


Lage kruk met een gehaakte zitting van katoen en houten poten. Door de beige kleur en houten elementen heeft de kruk een rustige en natuurlijke uitstraling. Leuk voor in de slaapkamer. Deze pin is ontdekt door Barbara Mundinger. Action, krukjes ,adriafil, candy wol,Marl wool, zeeman, Candy wol Peacockblue nr.


De werkbeschrijving voor dit kleurrijke hoesje kun je vinden bij veritas. Het haakpatroon is in pdf formaat. Gehaakt hoesje voor om een krukje. Dit creëert een rand die zich strak trekt onder de rand van de zitting van het krukje. Als detail heb ik nog een sierrandje rondom de zitting van het krukje gehaakt.


Veel haakplezier met dit patroon! Dierenkrukjes haken is helemaal hot! Om het makkelijk te maken hebben wij de spulletjes voor de mooiste krukken vast in een pakket bij elkaar gestopt voor jullie. Met liefde gehaakt krukje met handmade label, nieuw de kleur is oudroze.


Op de foto lijkt de kleur feller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts