woensdag 3 juli 2019

Slaapkamer metamorfose

Bestel direct jouw slaapkamers op beslist. Slaapkamers online bestellen. Snelle levering en gratis retour! Geef je interieur een persoonlijke toets. Bij ons is voor elke stijl en budget wat wils.


Bekijk het bord slaapkamer metamorfose van DianevHaarlem op Pinterest.

In vtwonen wooninspiratie staan honderden foto’s van slaapkamer interieurs. Je kunt hier heel makkelijk zoeken op woonstijl en kleur. Erg handig als jouw huis ook regelmatig een slaapkamer metamorfose ondergaat. Maar pas op… voordat je het weet kom je een nieuwe favoriete slaapkamer tegen en kun je weer van voor af aan beginnen.


Onze slaapkamer was al heel mooi, maar toch heb ik ‘m in de metamorfose gegooid. Alle ins en outs lees je hieronder. Hoe de metamorfose van de slaapkamer begon. Ons bed ligt heerlijk, maar het hoofdbord vond ik niet heel bijzonder.


Ik had op Pinterest en Instagram weleens hoofdborden van hout gezien en dat idee is in m’n hoofd blijven hangen.

Verder kocht ik het Tarva bed van Ikea. Ik laat je het resultaat zien! Soms heb je van die ruimtes in huis waar de spullen in staan maar de gezellige aankleding ontbreekt.


Sinds mijn laatste blog over de slaapkamer is er een hele hoop veranderd. De basis van onze slaapkamer was veel wit met grijs en hout. Ik ben dol op een lichte slaapkamer , dus dat aspect moest blijven. Wel heb ik een aantal andere veranderingen doorgevoerd.


Vandaag deel ik met jullie deel I van de metamorfose van onze slaapkamer! Zoals jullie misschien wel weten heb ik een tijdje geleden de metamorfose van de slaapkamer deel I met jullie gedeeld. Doordat ik het bed aan de andere kant van de slaapkamer heb gezet, had ik een hele wand over voor een leuk nieuw project! Eenvoudige tips voor een sfeervolle metamorfose van je slaapkamer 0. Passie voor Slapen zorgt elke maand één keer voor een geheel nieuwe look van ‘een’ slaapkamer.


Volgende maand kan dat zomaar jouw slaapkamer zijn! Er komen geen nieuwe meubels, er komt geen nieuwe vloerbedekking, er wordt niet verbouwd. Laat je door Homeinspireren! Jennshomestyle Geen categorie.


We hebben op veel plekken geslapen in ons huis! En ook al veel gewisseld qua.

De slaapkamer mocht wel een metamorfose krijgen. De steekwoorden waren fris, ruimte en persoonlijk. In het gesprek kwam naar voren dat het erg jammer was dat de kleding kasten in een andere kamer zaten. Dit is opgelost door een muur uit te breken en daar de kasten in te plaatsen.


Stel je voor dat je bent uitgekeken op de indeling van de kamer maar niet perse je interieur zat bent, dan kan je ervoor kiezen om je meubels anders neer te zetten. Er zitten nog een paar planken los, omdat de stopcontacten in de lambrisering verwerkt moesten worden en ik wil nog steeds de muur boven de lambrisering verven in een prachtige nieuwe kleur groen. Ook moet de lambrisering nog afgelakt worden, om het vergelen tegen te gaan. De leukste slaapkamer inspiratie haal je uit leuke metamorfoses.


En vooral als het gaat om slaapkamer metamorfoses waar je rekening moet houden met een budget. Vandaag kijken we binnen in de bohemian slaapkamer van blogger Mia, die samen met haar vriend Jesse in een leuk appartement woont in het centrum van Berlijn. IKEA helpt je om opgeladen een nieuwe dag te beginnen.


Zo lig je op een comfortabel bed en creëer je rust in de ruimte door kasten met veel opbergruimte neer te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts