donderdag 26 maart 2015

Blog landelijk wonen

Shop direct landelijke meubels online. Beslist de laagste prijzen. Vergelijk en bestel via beslist. Alle soorten banken online. Ruime keuze tegen lage prijzen.

Alles voor uw woonkamer bij woonwarenhuis OTTO! Maak het jezelf gemakkelijk en shop ontspannen bij OTTO. Hier vind je wat jij zoekt! Opzoek naar een specifiek product of dienst? U vindt alle categoriën op onze website.


Met Startpagina bent u altijd van alles op de hoogte: van aanbiedingen tot het nieuws! Hallo leuk dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.

Ik ben Anneke en samen met mijn man wonen we in een klein maar gezellig jaren huis. Mijn passie is landelijk wonen en vooral de doorleefde meubelen spreken mij erg aan. Wil je graag alles weten over landelijk wonen of ben je op zoek naar mooie landelijke meubelen? Onze blogs voorzien je van nieuwe ideeën, mooie inspiratie, handige decoratietips en complete interieuradviezen op het gebied van landelijk wonen. Ontdek de nieuwste trends, maak kennis met onze interieurstylisten en doe inspiratie op over ‘puur landelijk wonen ’, ‘eigentijds landelijk ’ of ‘jong wonen ’. Van onderwerpen zoals landelijk vloertegels tot aan het onderhouden van een groentetuin.


De blog is namelijk ideaal voor stylingtips en inspiratietips voor het hele huis. De landelijke stijl komt in de blogs volop terug en wil je de tuin meepakken met je re-styling? Bij landelijk wonen kun je ook denken aan mooie uitzichten, waarbij men ver kan kijken over het boeren landschap, veel ruimte, luxe en privacy.


Onze woning is helemaal niet zo groot of bijzonder maar we proberen er wel echt ons eigen huisje van te maken, in de sfeer waar wij zo van houden: Sober, stoer en landelijk , maar dan wel met een tikkeltje industrieel, brocante en etnisch erin verwerkt. De pronkstukken die na een workshop mee naar huis gaan, maken me nog het meest trots. Dat vind ik toch het leukste. Ik heb dan ook besloten om mijn bedrijf om te zetten naar het geven van (woon) workshops.


Heel veel foto's die vanaf dit blog gepind worden op Pinterest, klik op de afbeelding. Een blog over landelijk wonen , dat is waar Mart het warm van krijgt. Landelijk wonen in een nieuwbouwhuis.

Eén locatie voor de mooiste berichten over landelijk wonen. Lees op onze landelijk wonen blog over hoe jij je woonkamer landelijk inricht, de nieuwste woontrends, hoe jij de perfecte slaapkamer creëert en dat alles met een landelijke touch. In de prachtige natuur van Hardenberg (Overijssel) op de woonboerderij ontdekten mensen al snel hoe het was om landelijk te wonen. Als ik een oude boerderij tegenkom, dan droom ik helemaal weg.


Ik zie mezelf al helemaal wonen in de ruimtes met een balkenplafon een authentieke schouw en een ouderwets gezellige sfeer. Helaas is zo’n prachtig pand niet voor iedereen weggelegd. Deze blog is het online platform van mijn bedrijf SBZ Interieur Design zodat ik als interieurontwerper en styliste ook maandelijks online tienduizenden mensen kan inspireren. Op Stijlvol Styling vind je handige lifestyle tips, woninginrichting- interieur en tuin inspiratie. De mooiste woontrends, shoptips, groen wonen en seizoenstyling ideeën.


Een stoere eettafel, kast of bank bijvoorbeeld. Maar hoe combineer je landelijk wonen met een stoere uitstraling? In deze blog lees je er meer over. Welkom op het blog van StoerRobuust Wonen. Op dit blog schrijf ik over landelijk , stoer en sober wonen.


U kunt bij ons terecht voor mooie, unieke, doorleefde meubelen en woonaccessoires en verf van Carte Colori en Mia Colore die passen in een landelijke en sobere inrichting. Onze passie voor wonen willen wij graag met jullie delen. Kijk gerust eens in onze webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts