woensdag 28 januari 2015

Duikkoffer

Wanneer je op reis gaat wil je natuurlijk het liefst je eigen duikuitrusting mee. Een gewone tas of koffer is vaak helaas niet groot genoeg om al deze spullen mee te nemen en daardoor is een duikkoffer of duiktas de juiste keuze. Vaak zijn deze koffers en tassen licht van gewicht en beschikken ze over speciale vin vakken. Bij de duikwinkel van Decathlon vind je duiktassen, duikkisten en duikkoffers op wielen van Subea, Mares en Cressi. Een duikkoffer met wieltjes voor je complete duikuitrusting.


De koffer is zo sterk dat je er zelfs op kunt zitten of staan.

Robuuste stevige bak Een uittrekbare stang, niet sjouwen maar rijden Stevige wiel. Praktische duikkoffer voor de professionele duiker. Vraag vrijblijvend om advies. Een goede duiktas is licht van gewicht, sterk, duurzaam en voldoende groot om je duikuitrusting in mee te nemen.


Duikkoffer - De meest praktische en sterke transportbox voor duikers! Goedkope duiktassen koop je op Diveshop. Selecteer duiktassen met onze filter functie Vandaag besteld morgen in huis Veilig online betalen.


Geen water meer in je kofferbak na het duiken. Waterdichte duiktas Titan l zwart.

Het merk Mares heeft deze duiktas ontworpen voor diepzeeduikers, harpoenvissers of vrijduikers, om al hun materiaal droog te. Bij ons vindt u altijd een passende reiskoffer geschikt voor elke reis. Laagste prijs Zeer divers aanbod Binnen werkdag thuisbezorgd. Beuchat Voyager Cabin duikkoffer €10Beuchat Air Light duiktas In winkelwagen. Backpacks om, duikkoffer vol en (uiteindelijk echt) gaan!


Voor meer informatie bekijk ons privacybeleid. Mijn automatenset stop ik in mij duikkoffer. Ik wikkel om mijn automatenset mijn pak, zodat het allemaal netjes beschermd is. Ik heb nog nooit problemen gehad. De reden is dat ik zowiezo al veel te veel handbagage bij me heb (fototoestel, flitsers en mijn lampen) en Ik ken ook mensen die een heel grote, maar lichte en goedkope rugzak kopen.


Zo houdt je jouw duikspullen beschermd en kun je het gemakkelijk opbergen. Je kleedt je uit, trekt aan de koorden en je natte pak zit netjes in een. Wij hebben ook tassen en koffers voor specifieke producten. Vragen over dit product of wil je vrijblijvend advies? Onze medewerkers helpen je graag!


Gratis verzending boven € 10-Vragen? Voor al u Duikmaterialen en Duik Opleidingen. Neem contact op of vul het inschrijfformulier online in.

Ben je bijvoorbeeld op zoek naar een (tweedehands) duikpak dan kun je dat hier plaatsen. Meld je aan voor onze Nieuwsbrief. Resistant to impact, chemicals.


De 3i-serie waterdichte koffers, die beschikbaar zijn in meer dan configuraties, zijn de perfecte oplossing voor de opslag en het transport van uw kwetsbare.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts