woensdag 29 november 2017

Rituals under a fig tree geurstokjes

Keuze uit heerlijke geuren: €195. Bekijk de nieuwe collectie van Rituals online bij de Bijenkorf. Verander alledaagse routines in mooie rituelen met onze heerlijke producten. Hotel in Torremolinos, Costa Del Sol.


Wanneer de parfum op is, kun je kiezen om een navulverpakking te kopen en ook is het mogelijk om losse geurstokjes te kopen. Daarnaast zijn er luxe geurstokjes om ze stijlvol te presenteren. Green Cardamom Private Collection geurstokjes 4ml pCreëer thuis een uitnodigende sfeer met deze luxueuze geurstokjes uit de Private Collection van Rituals. De prachtige glazen flacons bevatten een olie op basis van de harsachtige geur van kardemom en vormen een stijlvolle manier om je huis te parfumeren. Een natuurlijke en stijlvolle manier om je huis heerlijk te laten ruiken.


Dit huisparfum omvat in een ademtocht de vele facetten van de vijgenboovan de geur van het vijgenblad tot de rijpe vrucht zelf. Rituals Geurstokjes Under a Fig Tree is een natuurlijke en stijlvolle manier om je huis heerlijk te laten ruiken. Geniet van het zoete en verwarmende aroma van Verse Vijgen en de verfrissende ondertoon van Copaiba. Perfect voor gebruik in het hele huis: van woonkamer tot badkamer, keuken en toilet. Maison Berger navulling Under the Fig Tree 2mlLaat je verrassen door de veelzijdige Maison Berger navulling Under the Fig Tree in een 2milliliter flacon.


Bespaar tot wel via kiesproduct. Oehh, de geurstokjes van Rituals zijn toch wel mijn favoriet. Deze had ik eens bij een vriendin geroken. In huis vind ik ‘ Under a fig tree ’ of ‘Sweet sunrise’ heel lekker. Toevallig kocht ik gisteren mijn derde set Fragrance Sticks, dus het is de hoogste tijd voor een artikel.


De één noemt het ‘ geurstokjes ’, de ander een ‘reed diffuser’ en Rituals noemt het Fragrance Sticks. Een mini variant van onze huidige Under a Fig Tree Fragrance Sticks, speciaal gecreëerd voor. Bestel de stokjes dan in de online shop van Rituals en scoor korting met de bon die je kreeg bij het lid worden van Ze.


Er zijn best veel geuren om uit te kiezen. Rituals belooft dat de geurstokjes twee tot drie weken mee gaan. Koop en verkoop rituals geurstokjes eenvoudig op Marktplaats. A Vogel Oogdruppels Extra ml levering aan huis in 48u.


Nieuw Ophalen of Verzenden. Ik moet er echt met mijn neus boven gaan hangen wil ik iets ruiken en dan is het nog heel flauw. Voor 1(vorig jaar waren ze nog €1- euro!) zou toch je hele huis ernaar moeten ruiken.


RITUALS The Ritual of Dao Geurstokjes voor in huis - 230ml. Waan je in Oosterse Sferen met de nieuwe Under a Fig Tree geurlijn die Rituals vanaf vandaag in het assortiment heeft opgenomen. Geurstokjes en parfumkaarsen zorgen in huis voor een mysterieuze geur gebaseerd op verse vijgen. Gratis levering en retour. Under A Fig Tree geurstokjes op basis van de geur van verse vijgen.


Komt deze echt, echt ECHT nooit meer terug? Dat is natuurlijk alleen maar heel fijn maar wat geurkaarsen betreft baalde ik er soms een beetje van, ik moet er altijd twee aansteken en dan nog ruik ik amper iets. Een tijdje geleden had Rituals sale en toen besloot ik toch maar een kaars te bestellen, ik ging voor de geur Under a fig tree.


Deze Mini Under a Fig Tree Fragrance Sticks van Rituals zijn speciaal gecreëerd voor de kleine ruimtes in uw huis. Deze geurstokjes zijn een natuurlijke en stijlvolle manier om uw huis heerlijk te laten ruiken. De geur blijft tot weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts