donderdag 9 februari 2017

Kapstokkleed

Te koop : pluche kapstokkleed ,antiek warme oude antieke kleuren , werd vroeger achter een kapstok gehangen voor bescherming van d. Gebruikt om wand te bekleden of achter de kapstok te hangen. Botterweg Auctions Amsterdam Kapstokkleed met Amsterdamse School motieven ontwerp uitvoering onbekend ca. Mooi Amsterdamse School- kapstokkleed.


Het kleed verkeert gezien zijn leeftijd in een zeer mooie staat met nauwelijks imperfecties.

Slechts aan de bovenzijde, waar het kleed is vastgemaakt aan de kapstok, zijn wat sleetse plekjes. Meer informatie Bekijk deze pin en meer op Art deco top van Ronald Gerrits. In de vorige eeuw was in menig huishouden een worteldoek ofwel kapstokkleed te vinden. Zo ook in mijn ouderlijk huis. De worteldoek had twee functies: Het allerbelangrijkste was om ervoor te zorgen dat de witte kalk van de muren niet op de jassen terecht kwam, maar daarnaast was deze doek ook nog.


Metalen rek met zes verschuifbare haken. Online veilinghuis Cata: Amsterdamse School tafelkleed. Dan gaat de lap dienen als kapstokkleed.

De oude kapstok van de opa van manlief hangt bij ons in de gang en daar hoort een kapstokkleed bij. En dit leek me wel een goed idee. Er gaan nog wel wat daagjes overheen voordat het klaar is maar dan heb je denk ik ook wat. Ontdek de nieuwste Overige Antiek-kavels. Detail van het hiervoor afgebeelde.


MELD JE NU AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF. Als eerste op de hoogte van al onze folderaanbiedingen en andere speciale voordeelacties? Donkersteeg 2-4-Wacht niet, maar koopt NU Het is Uw belang -o PUBLICATIE Gedeeltelijke toewijzing van Veevoeder uit eigen verbouw.


Handweef of Moquette Tafelkleed Een Divankleed Een Kapstokkleed Foto Kruyt. NOVEMBER-VISCHOMZET TE IJMUIDEN. LOTERIJ HAARLEM Cadeaux met Midza-bonnen Dagbladreclame is niet te vervangen Ziet onze ttataq.


Zoals deze , van de brabantse doek die ik gisteren verkocht. Ik schreef in de advertentie, voor carnaval. Maar weten jullie nog dat die doeken vroeger boven de schoorsteen hingen?


Met daarop een koperen salamander. Ze ontbraken in weinig gezinnen.

Ik googelde en zag dat ze eigenlijk Worteldoek. Een eikenhouten (mooie uitvoering) kapstok met kapstokkleed Een eikenhouten, met suadine bekleding, eetkamer ameuble­ ment met tafelklee i. Inlichtingen: Boekhandel Crezee, Ameide-. U koopthetprettigst waar met garantie NYLON TAPIJT TAPISOM maakt het wonen tot een feest. MOQUETTE TAFELKLEED 1X 1HANDWEEF TAFELKLEED 1x 1MOQUETTE KAPSTOKKLEED HANDWEEF KAPSTOKKLEED MOQUETTE DIVANKLEEDEN s Qr 16. Het hele gezin trok toen de gang in, waar ik me met mijn twee zusjes achter het kapstokkleed verborg, rillend van angst.


Uit de tijd van de Amsterdamse School is een kapstokkleed verworven. Linnen- goe afkomstig van één van de directeuren van Pieter van Doorn, is eveneens geschonken, evenals divers Art Nouveau damast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts