dinsdag 3 juni 2014

Strava horloge

Strava horloge

Diverse merken GPS sporthorloges. Koop je Horloge nu bij Lucardi. Bespaar tot wel via kiesproduct. Ontdek Verborgen Schatten en Unieke Items in Meer Dan Categorieën.


Cata is het online verkoopplatform voor het ongebruikelijke, onverwachte en unieke. Welke horloges voor Strava kun je kiezen? Maar eerst: wat is een Strava horloge ? Een Strava horloge is een sporthorloge waarop de Strava app geïnstalleerd is. Met de Strava app en website kun je onder meer bijhouden wanneer, hoe lang, hoe snel en met wie je bent gaan hardlopen, wandelen of wielrennen.


Uiteraard staat ons team voor je klaar om je gratis te adviseren bij de aankoop van een goed en goedkoop sporthorloge. Ga jij de competitie aan met Strava ? Of wil je simpelweg je conditie verbeteren? Dan kun je nu goedkoop aan de slag! Kies jouw beste sporthorloge en koppel het horloge aan de Strava app. Strava is een app voor iedere Multisporter en biedt diverse opties voor het meten, analyseren en vergelijken van prestaties en trainingen.


Strava horloge

Wil jij Strava gaan gebruiken en beschik je al over een sporthorloge met GPS-functie. Hieronder leggen we uit hoe jij jouw Strava sporthorloge kan verbinden met Strava. Je kan nu je Strava hartslagmeter koppelen! Lees ook: Strava horloge Lees ook: Hoe werkt Strava ? Hierboven heb je een beknopte uitleg gezien hoe je een Strava hartslagmeter kan koppelen met de Strava app. Het zijn maar een aantal stappen die erg gemakkelijk zijn.


Ik kan de activiteit die ik ga doen selecteren vervolgens krijg ik de verstreken tij calorieverbruik en mijn hartslag te zien. Als ik bijvoorbeeld ga hardlopen dan zie ik ook de gelopen afstand. Nu zou ik graag deze gegevens op mijn strava willen plaatsen. Zijn horloge is aan zijn strava (via garmin) gekoppeld.


Ik train momenteel met een simpele hartslagband met horloge (geen bluetooth of dergelijke). Tevens heb ik met mijn gsm steeds strava aanstaan. GPS Watches that Work with Strava.


There are tons of GPS devices on the market and they all come in a variety of shapes, forms and functions. We know it’s hard to know the differences and most importantly which ones play nice with Strava. Belangrijk is om een horloge te kiezen met de functies die jij wilt.


Polar, Beurer en Sigma zijn sporthorloge merken die betaalbare hardloophorloges in hun assortiment hebben. Al voor circa € 5- heb je een prachtig hardloophorloge met simpele functies. Zoals het meten van je hartslag met de meegeleverde borstband. Boek uw Hotel in Stra online. Je kunt ook zelf routes toevoegen aan het horloge , wat erg handig is als je een vaste afstand wilt afleggen of een nieuwe route wilt uitproberen.


Het apparaat ondersteunt GPX bestanden, wat de meest voorkomende GPS extensie voor routes is. Er zijn verschillende programma’s waarmee je routes kunt creëren en downloaden naar je computer. Android Wear: leg een complete Strava -activiteit vast en upload die zonder je telefoon te gebruiken dankzij Android Wear 2. Een waterdicht horloge is geschikt om te gebruiken in de regen of sneeuw. Je kunt het horloge ook de hele dag dagen om je stappen te meten. Zit je te lang stil, dan krijg je een waarschuwing.


Ook kun je je data synchroniseren met MyFitnessPal, Strava en andere diensten. Met een fietscomputer met hartslag werkt dit veel mooier maar ze zijn wel duurder. Garmin synchronisatie met Strava.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts