vrijdag 5 september 2014

Hema neon nagellak

De laagste prijs, gegarandeerd! Bestel direct online op Beslist. Bekijk nu de mooiste nagellakken. Ontdek ons ruime assortiment online, meer dan 400. Dan wordt je bestelling gratis.


De Hema neon nagellak wilde ik dan ook graag proberen.

Kijk je mee wat ik van de Hema neon nagellak vind? De kleurtjes Hema neon nagellak die ik mee nam, zijn een groene en een roze lak. Roze is altijd leuk en die lime groene kleur leek mij ook wel bijzonder. De flesjes zijn net als de andere nagellak van de Hema. Deze nagelstickers zijn te gebruiken in combinatie met uv-gel en acrylnagels, maar ook met nagellak en gellak.


Zelf ben ik dol op felle kleuren maar dan moeten ze ook wel echt fel zijn. Ik kon dus ook niet wachten op deze neon nagellak uit te proberen! Met deze opvallende limited edition musthaves stelen jouw nagels op elk feestje de spotlights!


Om een echt neon -effect te creëren is er een speciale basecoat en de topcoat zorgt voor extreme glans.

Nagels zijn het ideale canvas om flink op te experimenteren met kleur en leuke printjes. De totale lijn bestaat uit zes kleuren. HEMA neon nagellak - euro. Voor 21:bestel is morgen.


Pas de kleur aan op je stemming en stap in de spotlights, van vrolijk felgeel tot sprekend knalpaars. Dan is de neon nagellak van Hema echt een aanrader. Er zitten zes verschillende kleurtjes in deze limited edition nagellak lijn. Steel de show met nagels in neon ! Bovendien is er een basecoat, die je nagels beschermt, en een topcoat die een mooi glanzend effect oplevert.


Wil je het ultieme neon effect, gebruik dan ook echt deze basecoat. En voor het beste resultaat breng je. Vergeet in alle hectiek jezelf niet. HEMA BEAUTY lanceert zes limited edition neon nagellak kleuren. Met een lichtelijke nagellak verslaving wordt ik hier erg blij van.


Ik hou wel van die felle kleurtjes, lekker opvallend vooral nu de lente voor de deur staat. Nu was ik laatst bij de Hema en daar was een zeer leuke actie. Ik kocht van deze kleurtjes en testte ze.


En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje.

De nieuwe neon lakjes liggen vanaf maart in het HEMA beauty-schap. Liefhebbers van neon nagellak kunnen deze zomer hun hartje ophalen bij Hema. Het merk bracht onlangs zes verschillende kleuren uit waarvan ik er jullie vorige week al eentje liet zien.


Vandaag laat ik jullie de andere kleur zien. Met nagellak , afgewerkt met een top coat, creëer je een verzorgde look. Gellak is extra langhoudend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts