woensdag 15 maart 2017

Mac kwast 217

Shop Mac tijdens de Sale bij de Bijenkorf en ontvang tot korting! De mooiste merken en producten vind je bij de Bijenkorf. MAC Make-Up Kwast bestellen?


De wintersale is van start gegeaan bij OverhemdenOnline. Kortingen tot wel op alles. Uitgebreid assortiment in kwaliteit herenmode.

S Blending Brush Ogen Penseel van MAC bestellen bij Douglas. Gratis verzending Gratis Samples Gratis Cadeauservice #127873; Nu korting op bijna alle geuren en geursets. We maken gebruik van cookies en andere technologieën om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale mediafuncties te bieden en het verkeer naar onze website te analyseren. MAC ’s volledige scala aan make-upkwasten van professionele kwaliteit,.


Dubbelscherpe kwast , Brengt schaduw aan op het. Ze zijn duur, maar de 2vind ik zijn geld in ieder geval al waard. Ik heb de kwast nu één keer gewassen en heb niet gezien dat er ook maar één haartje los heeft gelaten, wat hopelijk betekent dat de kwast heel lang mee zal gaan. Dat betekent dat de kwasten langer meegaan en dat er geen dieren onder geleden hebben.


MAC 2blendingkwast € 200.

Op het eerste gezicht lijken de kwasten ontzetten maar wanneer ik iets beter kijk zie ik toch wel wat verschillen. De oude 2haren lijken net wat slordiger te zitten. De MAC kwast , die ik al een half jaar heb is nog steeds mooi in model. De Zoeva kwast is juist vrij bol, de haartjes staan uit elkaar en het ziet er wat warrig en modelloos uit. Een kwast met een afro, zoiets.


De kwast van Zoeva is geen dupe, maar het is een goede poging tot. Mijn eerste kwasten kwamen in een setje waarvan ik de naam zelfs niet meer weet (deze stond er zelfs niet op). Ik was er razend enthousiast over, maar als ik er aan terugdenk stelden ze eigenlijk heel erg weinig voor. Mijn favoriete kwasten komen van Zoeva, Real Techniques en MAC. Jullie raden het al: Ik ben héél erg blij met deze MAC dupe kwasten.


Ik bestelde voor €(ja je leest het goed cent inclusief verzendkosten) per stuk een paar mooie imitatie MAC kwasten. Op de bovenste foto staat links de 2en rechts de 217. Hier zie je de twee dupes en mijn echte 2naast elkaar. Stiekem kan MAC voor die prijs nog wel iets van Zoeva leren, daar krijg je altijd een mooi tasje erbij.


Goed ik bestelde dus twee oogschaduwkwasten, de 2een fluffy blending kwast en de 2die vaak als basic oogschaduwkwast wordt gebruikt voor het hele ooglid. De kwasten hebben een goede kwaliteit en een lekker groot handvat. Wat is dit een geweldig fijne kwast ! Ik vraag me af waarom ik nooit eerder overstag ben gegaan, want ik kan niet meer zonder.

Die €2- is een investering maar dan heb je ook wat. Dit heb ik gedaan bij al mijn MAC kwasten en het werkt echt. Volgens MAC is deze ovaalvormige kwast met fijne, compacte haartjes geschikt voor zowel poederige als crèmige formules.


Je kunt deze kwast op verschillende manieren gebruiken. Ik gebruik hem vooral om mijn oogschaduw te blenden. Ik had geen blending kwast en van deze las ik veel positieve reviews. Inmiddels heb ik hem alweer een hele tijd in gebruik en vandaag vertel ik wat ik van deze kwast vind.


De steel van de kwast is van hout. Zo’n fijn kwastje , dat ik die meteen mee nam. Deze kwast is dus ook ontzettend geschikt voor het blenden van de concealer in je huid. Deze kwast heeft fijne synthetische haren in een ovaal kleurige vorm en heeft een houtel steel met een metalen afwerking.


Hij is wat voller dus perfect voor het smudgen en blenden van bijvoorbeeld een smokey look. Hoe gebruiken wij uw gegevens? Omdat hij zo compact is gaat het ook nog eens lekker snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts